هوش مصنوعی؛ ابزار جدید تجار بازار بینالمللی «ییوو»
با افزایش محبوبیت «دیپسیک»، پلتفرم خدمات هوش مصنوعی موسوم به «چایناگودز» در شهر «ییوو» استان «جِهجیانگ» (شرق چین)، فرآیند یکپارچهسازی با دیپسیک و استقرار محلی آن را آغاز کرده است.
«لوئو چینفنگ» مدیر فنی شرکت کلاندادههای China Commodities City Group در جهجیانگ گفت: اپلیکیشن Xiaoshang AI Visual Creation در حال حاضر را دیپسیک ادغام شده و برای تمام کاربران در دسترس است.
این اپلیکیشن به فروشندگان اجازه میدهد تا با نمایش محصولات خود در مقابل دوربین و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط یا انتخاب صحنههای مناسب، به سادگی ویدئوهای معرفی محصول را به زبانهای چینی یا انگلیسی تولید کنند.
لوئو از برنامههایی برای ادغام دیپسیک با بیش از ۱۲ اپلیکیشن هوش مصنوعی خبر داد که هدف آن بهبود فرآیندهای مختلف تجاری، از جمله طراحی تولید، نمایش و اجرای معاملات است. این اقدام در نهایت به سادهسازی عملیات تجاری برای تجار و مغازه داران ییوو کمک خواهد کرد.
مغازه داران در ییوو بهسرعت فناوریهای هوش مصنوعی را پذیرفتهاند، از تجار دیجیتال چندزبانه گرفته تا محتوای بازاریابی تولیدشده توسط هوش مصنوعی.
«فو جیانگیان» صاحب یک مغازه جوراب فروشی در «بازار تجارت بینالمللی ییوو» در ۱۷ فوریه (۲۹ بهمن) محصولاتش را به زبان انگلیسی در یک ویدئو معرفی کرد.
او در این باره توضیح داد: این ویدئوی تولیدشده با هوش مصنوعی، بدون نیاز به صداگذاری، بهصورت خودکار کلمات را ایجاد میکند.
بسیاری از مغازه داران از جمله «رِن شیائولینگ» صاحب یک فروشگاه لوازم التحریر در دوره حضوری تجارت الکترونیک هوش مصنوعی ثبت نام کردهاند. یکی از جلسات این دوره روی بهینه سازی استفاده از دیپسیک برای اهداف تجاری تمرکز دارد.
او اخیرا از دیپسیک برای بررسی روندهای سال جاری در حوزه محصولات فرهنگی و خلاقانه استفاده کرده و در تلاش است تا راهکارهایی برای تولید ویدئوهای معرفی محصول و متنهای تبلیغاتی مؤثر بیابد.
رن گفت: بازار بهسرعت در حال تغییر است، بنابراین باید همواره پذیرای فناوریهای جدید باشیم.
وی تاکید کرد: اپلیکیشنهای هوش مصنوعی مانند دیپسیک فقط ابزارهایی هستند که باید یاد بگیریم چگونه بهصورت مؤثر با آنها کار کنیم تا بیشترین بهره را از آنها ببریم.