خبر خوش شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد: ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر احداث می‌شود

🔸شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که با حضور سید احمد علوی  عضو شورای اسلامی شهر تهران در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه صبح امروز در آیین زنگ تحرک و ورزش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای ورزشکار و خیر مقدم به خانواده های معظم شهدا، به ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی و مشارکت و علاقه مندی شهروندان باب الرضای تهران در بحث ورزش اشاره کرد و گفت: حضور هزار و ۲۰۰ نفری شهروندان در این همایش پیاده روی نشانه این موضوع است.

🔸او با اشاره به اینکه سال گذشته در همچین روزهایی همایش پیاده روی با حضور پرشور شهروندان برگزار شد افزود: امروز نیز شاهد استقبال و مشارکت بیشتر شهروندان در این رویداد ورزشی هستیم و امیدواریم این چنین برنامه های ورزشی و همگانی در سال های آتی نیز ادامه یابد.

🔸شیری با اشاره به اینکه سال گذشته اقدامات نسبتا خوبی در سطح منطقه رقم خورد اظهار امیدواری کرد: امسال نیز با تلاش و  همت مدیریت شهری منطقه کاستی های سال گذشته جبران شود.

🔸شهردار منطقه با اشاره به اینکه پایه و اساس ورزش قهرمانی ورزش همگانی و پیاده روی است بر اهمیت همایش های پیاده روی تاکید کرد و افزود: اگر امروز ما حتی یک نفر را به ورزش قهرمانی علاقه مند کنیم به هدف خود رسیده ایم.

🔸شیری اضافه کرد: در بحث نرم افزاری ورزش ، سال گذشته منطقه ۱۵ در «قهرمان شهر ۲» خوش درخشید و در رشته های والیبال ، کشتی، ژیمناستیک و … صاحب مقام های برتر شهر تهران شد، همچنین در حوزه سخت افزاری نیز بهسازی تمام زمین های چمن انجام شد و امسال  نیز مجموعه ورزشی زنبق در محله هاشم آباد و مجموعه ورزشی شهرک جمهوری در کیانشهر احداث خواهد شد.

بوستان خلیج فارس برای اهالی جنوب شرق تهران سرشار از خاطرات خوش است

🔸سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مدیریت شهری منطقه برای برگزاری این همایش ورزشی در این روز گفت: بوستان خلیج فارس (پامچال) برای همه اهالی جنوب شرق تهران به دلیل برگزاری جشنواره ها و همایش های متنوع فرهنگی و ورزشی سرشار از خاطرات خوش است.

🔸او در ادامه افزود: امیدوارم با افزایش این دست برنامه ها خیرات و برکات بیشماری برای شهروندان جنوب شرق تهران به ارمغان آورد.

🔸صبح امروز، آیین زنگ تحرک و ورزش به مناسبت آغاز هفته فعالیت بدنی در ایستگاه های ورزش شهروندی  با حضور محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ ،  سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران ، علیرضا بهرمن معاون ورزش آقایان و مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش، معاونان،جمعی از مدیران شهری و  هزار و ۲۰۰ شهروند از محلات ۱۹ گانه در بوستان خلیج فارس( پامچال) برگزار شد.

🔸 همچنین در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار ، قهرمانان ورزشی و پیشکسوتان منطقه ۱۵ تقدیر شد.

🔸در ادامه محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ به همراه احمد علوی عضو و رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران و برخی از مدیران شهری از بوستان آزادگان، کوشک امیرسلیمانی و زندان هارون الرشید بازدید به عمل آوردند .

🔸نشست با نمایندگان سمن های محلات ۱۹ گانه منطقه ، اقامه نماز جماعت ظهر، دیدار مردمی در آستان سید ملک خاتون(س) و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه ‌ای این روز بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا