“حسینی” در نظارت ستادی محیط زیست منطقه ۱۱ پیشنهاد کرد؛ برگزاری مانور محیط زیستی در طرح نگهداشت روزهای پنج شنبه

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در دوازدهمین نظارت ستادی محیط زیست از وضعیت پروژه های محیط زیستی منطقه ۱۱ بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار؛ “حلیا سادات حسینی” در جلسه نظارت ستادی محیط زیست منطقه ۱۱ ضمن تقدیر از رویکرد و نگاه ویژه شهردار این منطقه  به موضوعات و مشکلات محیط زیستی سطح منطقه ۱۱ گفت: طی بازدیدی که صبح امروز از دریاچه بوستان رازی داشتم به واقع به عنوان یک اکوسیستم غنی حاِیز اهمیت است.
وی با تاکید بر اینکه مطلبد بانک اطلاعات گونه های مختلف گیاهی و جانوری دریاچه بوستان رازی تهیه شود گفت: درلایروبی صورت گرفته از دریاچه به درستی مدیریت منابع آبی انجام شده در عین حال چرخه حیات لجن نیز در لایروبی ها نیازمند مدیریت است.
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ادامه بر اجرای مانورهای محیط زیستی در سطح منطقه اشاره و اظهار کرد: برابر نظام نامه مدیریت محیط زیست که به تازگی به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شده است اجرای سالانه ۱ یا دو مورد مانور محیط زیستی الزامی است.
حسینی پیشنهاد کرد: مانور محیط زیستی بصورت پایلوت در طرح نگهداشت روزهای پنج شنبه در منطقه و۱۱ برگزار شود و پس از آن در سطح مناطق ۲۲ گانه تسری یابد.
وی در پایان بر مدیریت بهینه سازی مصرف انرژی در سطح منطقه تاکید کرد و یادآور شد: سرانه مصرف انرژی در منطقه ۱۱ نیازمند توجه و اهتمام ویژه تری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا