تاکید نخست وزیر چین بر بهره‌گیری از برتری‌های استان یون‌نان در جهت ادغام بهتر با توسعه هماهنگ منطقه‌ای

تاکید نخست وزیر چین بر بهره‌گیری از برتری‌های استان یون‌نان در جهت ادغام بهتر با توسعه هماهنگ منطقه‌ای

«لی چیانگ» عضو کمیته دائمی دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست و نخست وزیر چین بعد از ظهر سه‌شنبه ۵ مارس همراه با اعضای هیات نمایندگی استان یون‌نان به استماع و بررسی گزارش کار دولت پرداخت.

نخست وزیر چین در جمع این نمایندگان تاکید کرد که دبیر کل «شی جین‌پینگ» نسبت به توسعه استان یون‌نان انتظارات زیادی دارد و باید با اجرای کامل دستورات مهم دبیر کل شی درباره امور یون‌نان و بهره‌گیری گسترده از برتری‌های این استان، ضمن تسریع اصلاحات و ترویج توسعه با کیفیت بالا در راستای دست یافتن به نتایج جدید و بهتر، برای ادغام هر چه بیشتر استان یون‌نان با طرح‌های ملی مربوط به توسعه هماهنگ منطقه‌ای تلاش شود.

لی چیانگ عنوان کرد: باید با تمرکز بر توسعه صنایع برتر و دارای ویژگی‌های خاص، مطابق با محیط و شرایط واقعی و محلی و بر پایه نقاط قوت استان، با نیروی فراوان صنایع تولیدی پیشرفته و صنعت کشاورزی و گردشگری فلات را در یون‌نان به پیش سوق داد.

نخست وزیر چین اشاره کرد که باید به اجرای خوب درهای باز ادامه داد و ضمن تقویت زیرساخت‌ها و بهبود پیوسته فضای تجاری، ایجاد یک مرکز تجاری برای پوشش دادن کشورهای جنوب و جنوب شرقی آسیا را سرعت بخشید و در عین حال، با قدرت بیشتر به استقبال از روند انتقال صنایع مناطق شرقی کشور رفت و از برتری جغرافیایی خود به عنوان یک مزیت جدید در جهت گشایش استفاده کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا