کنفرانس مرکزی کار مالی چین در پکن برگزار شد

کنفرانس مرکزی کار مالی چین  در روزهای ۳۰ و ۳۱ اکتبر در پکن برگزار شد. شی جین پینگ، دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین، رئیس جمهور و رئیس کمیسیون نظامی مرکزی در این نشست حضور یافت و سخنرانی مهمی ایراد کرد.

لی چیانگ، جائو له جی، وانگ هونینگ، چای چی، دینگ شیه سیانگ و لی شی اعضای کمیته دائمی دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین در این نشست حضور داشتند.

شی جین پینگ در سخنرانی خود ، کار مالی پس از هجدهمین کنگره ملی حزب کمونیست چین را جمع بندی کرد، وضعیت پیش روی توسعه مالی با کیفیت بالا را مورد تحلیل قرار داد و به ساماندهی کار مالی برای دوره های فعلی و آینده پرداخت.

لی چیانگ نیز برنامه خاصی را برای کارهای مالی تدوین کرد.

در این نشست با تاکید بر این که کار مالی خون اقتصاد ملی و بخش مهمی از رقابت پذیری کشور است، تسریع در ساخت یک قدرت مالی، تقویت همه جانبه نظارت مالی، بهبود نظام مالی، بهینه سازی خدمات مالی و جلوگیری از ریسک‌ها مطرح شد.

این نشست همچنین عنوان کرد که باید به طور تزلزل ناپذیر در مسیر توسعه  امور مالی با ویژگی‌های چینی گام برداشت و توسعه مالی با کیفیت بالا را به پیش سوق داده و حمایت قوی برای ترویج همه‌جانبه ساخت کشور قوی و رستاخیز بزرک ملی با مدرن‌سازی به سبک چینی ارائه داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا