سقوط سمند از ارتفاع ۳۰ متری با دوسرنشین

خودروی سمند با دو سرنشین از ارتفاع حدود ۳۰ متری خیابان کوهسار فاز ۱۱ پردیس به داخل پلتفرم بلوک های ۴۴، ۴۵ و ۴۶ سقوط کرد.

در این حادثه دو سرنشین به شدت آسیب دیدند. حادثه‌ای تلخ که می‌ توانست خانواده‌هایی را به راحتی داغدار کند و آسیب‌های جانی و مالی جبران‌ ناپذیری بر جای بگذارد‌.

به گفته ساکنین این پلتفرم، حادثه یکشنبه شب، دومین اتفاق در یک ماه گذشته است!

محوطه‌ی مجتمع‌ عموما فضای بازی کودکان است و این حادثه نگرانی را میان ساکنین افزایش داده که احتمال حوادثی بس بزرگتر و مرگبارتر در انتظار است.

اهالی فاز ۱۱ شهرستان پردیس از نبود زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های مختلف شهری مانند نبود آمبولانس و دسترسی سریع به اورژانس، نبود گاردیل‌ دور برخی پلتفرم‌ها، عدم دسترسی لازم و سریع به مراکز خدماتی و درمانی گلایه‌مند‌ و ناراحتند‌.

این در حال است که مسئولان عمرانی شهر پردیس می‌توانستند پیشتر خطرات و حوادث این چنینی را کاهش دهند اما به دلایل نامعلوم و نامشخص از ارائه خدمات عمرانی که مستقیما امنیت ساکنان فاز‌های جدید این شهر را هدف قرار می‌دهد، سر باز میزنند.

مکاتبه‌های فراوان مدیران فازها با مسوولان عمرانی فرمانداری و شهرداری بارها بارها صورت گرفته است و در تمامی آنها از انواع مخاطرات‌ و مصائب موجود در برخی پلتفرم‌ها صحبت شده اما شوربختانه ترتیب‌اثری مشاهده نکردند!

نبود گاردیل‌ و حفاظ دور برخی پلتفرم‌ها از بزرگترین آنهاست‌.

حال باید مسوولان امر کمر همت ببندند‌ و اقدام عاجلی انجام دهند که شاهد چنین اتفاقات تلخ نباشیم‌…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا