دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین جلسه‌ای درباره منطقه جدید «شیونگ آن» برگزار کرد

دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین روز جمعه ۳۰ ژوئن (۹ تیر) جلسه‌ای را برای بررسی «نظرات درباره سیاست‌ها و اقدامات حمایت‌آمیز از ساخت منطقه جدید شیونگ آن با استانداردهای بالا و کیفیت بالا» برگزار کرد.

«شی جین پینگ»، دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین، ریاست این جلسه را بر عهده داشت.

در این جلسه اشاره شد که ایجاد منطقه جدید شیونگ آن تصمیم مهم کمیته مرکزی حزب کمونیست چین با هدف تسهیل عملکردهای غیر پایتختی پکن و ترویج بیشتر توسعه هماهنگ «پکن»، «تیان‌جین» و «هه به» است. این یک طرح هزاره و یک رویداد ملی است. در حال حاضر، تمرکز کاری منطقه جدید شیونگ آن به ساخت و ساز با کیفیت بالا، مدیریت سطح بالا و توسعه با کیفیت بالا منتقل شده است.

طبق نشست روز جمعه، تدوین و انتشار بسته‌ای از سیاست‌های حمایتی برای برنامه‌ریزی کلی و ارتقای منطقه جدید شیونگ آن برای انجام عملیات آزادسازی غیر پایتختی پکن و ساخت و ساز و توسعه در مقیاس بزرگ و ساخت منطقه جدید شیونگ آن با استانداردها و استانداردهای بالا از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این نشست تاکید شد که لازم است اقدامات حمایتی هدفمند با توجه به نیازهای واقعی منطقه جدید در مرحله فعلی اتخاذ شود.

در این جلسه آمده است که باید رهبری حزب را در تمام مراحل، همه زمینه‌ها و همه پیوندها، ساخت با استانداردهای بالا و کیفیت بالای منطقه جدید شیونگ آن را انجام داده، خودسازی سازمان‌های حزبی و گروه‌های رهبری را در همه سطوح در منطقه جدید شیونگ آن تقویت کرده و تیمی از کادرهای حرفه‌ای با کیفیت بالا به وجود آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا