«برترین ها» در برگزاری بازی‌های آسیایی هانگ جو

بازی‌های آسیایی هانگ جو به زودی آغاز خواهد شد و کارهای تدارکاتی مختلف آن وارد مرحله نهایی شده است. این سومین باری است که چین میزبان بازی‌های آسیایی است و این بازی‌های آسیایی نیز «برترین‌های تاریخی» بسیاری را خلق کرده است.

بزرگ‌ترین مقیاس

در کنفرانس مطبوعاتی شمارش معکوس ۳۰ روزه بازی‌های آسیایی هانگ جو اعلام شد که تمام کمیته‌های المپیک ۴۵ کشور و منطقه‌ای در آسیا برای شرکت در این بازی‌ها ثبت نام می کنند. در میان آنها، ۱۲۴۱۷ ورزشکار و ۴۹۷۵ مقام تیمی وجود دارد که بیشترین تعداد متقاضیان در تاریخ این بازی های به شمار می رود. شش کاروان ورزشی شامل چین، تایلند، ژاپن، کره جنوبی، هند و هنگ کنگ چین با بیش از ۶۰۰ ورزشکار در این رقابت ها حضور دارند.

بیشترین رویداد

بازی های آسیایی هانگ جو همچنین دارای بیشترین تعداد رویداد و رقابت ورزشی در تاریخ بازی‌های آسیایی است که شامل ۴۰ رویداد بزرگ، ۶۱ رویداد فرعی و ۴۸۱ رویداد جزئی می شود. از میان ۴۰ رویداد مهم، ۲۹ رویداد المپیک در دوره بعدی المپیک در پاریس نیز برگزار می شود. ۱۱ رویداد غیر المپیکی رویدادهای ورزشی مشخص در مناطق مختلف آسیا مانند شرق، جنوب شرقی، جنوب، مرکز و غرب این قاره هستند.

گسترده‌ترین پوشش

این دوره از بازی‌های آسیایی به میزبانی هانگ جو برگزار می‌شود و پنج شهر میزبانی مشترک شامل نینگ‌بو، ون‌جو، هوجو، شائوشینگ و جین‌هوا نیز میزبانی برخی از رویدادها را بر عهده دارند. در مجموع ۵۶ ورزشگاه، ۳۱ مکان تمرینی مستقل، ۱ شهرک اصلی و ۵ شهرک فرعی بازی‌های آسیایی وجود دارد که گسترده‌ترین پوشش را در طول تاریخ این بازی ها دارد و پیچیدگی برگزاری رویدادها نیز به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته است.

بیشترین درآمد حمایت مالی و سرمایه گذاری

بر اساس اخبار رسمی از بازی‌های آسیایی هانگ جو، توسعه بازار بازی‌های آسیایی و بازی‌های آسیایی معلولان به موفقیت‌های تاریخی دست یافته است. میزان شرکت‌های حامی و درآمد سرمایه‌گذاری به بالاترین میزان در تاریخ بازی‌های آسیایی رسیده است.

برترین میزان حق امتیاز

محصولات شامل حق امتیاز در این دوره از بازی‌های آسیایی هانگ جو مورد استقبال گرم بازار قرار گرفته‌است. گزارش شده است که از زمان آماده سازی بازی های آسیایی هانگ جو، این زنجیره محصولات در مجموع بیش از ۱۱۰۰ محصول دارای مجوز را در ۱۷ دسته عرضه کرده است که مقیاس محصولات زنجیره ای برترین مجموعه در تاریخ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا