“من ایرانم” شقایق عوض زاده در سیمرغ

نمایش صحنه ای “من ایرانم” به نویسندگی و کارگردانی شقایق عوض زاده و با بازی مسعود نیک قلب و حمایت تماشاخانه سیمرغ بنیاد بیدل دهلوی با موضوع جنگ های تحمیلی و ماه محرم در تهران به روی صحنه می‌رود.

براساس این گزارش حمید عبدالحسینی مدیر هنری، علیرضا نیاکان روابط عمومی این نمایش است.
نمایش من ایرانم روایت خوده خوده مردم ایران است.

مردمی که از زمان وجودت ایران در آن زاده و بزرگ شده اند و فرهنگ و تمدن ایرانی و مذهبی اسلامی در آن ها ریشه دوانده است. مردم همیشه در صحنه ایران که هر ساله شکوه اسلام را در ایام محرم برای جهانیان به تصویر کشیده اند. هم اکنون در جنگ تحمیلی سوم با حضور پر شورشان معادلات جهان را تغییر داده اند.

نمایش من ایرانم روایت تک تک مردم ایران است، از کودکان تازه متولد شده تا اساطیر باستانی ایران، تا شهدای جنگ های تحمیلی و عشق به اهل بیت پیامبر.

گفتنی است؛ این نمایش دهه اول محرم هر شب ساعت 19 در تماشاخانه سیمرغ به آدرس تهران، میدان هفت تیر، مفتح شمالی، روبروی ورزشگاه شهید شیرودی، خیابان ممیز، بنیاد بیدل دهلوی روی صحنه می‌رود.

عوامل این نمایش:
نویسنده و کارگردان و تهیه کننده: شقایق عوض زاده
بازیگر: مسعود نیک قلب
منشی صحنه: فائزه عاطفی
مدیر هنری: حمید عبدالحسینی
طراح صحنه: حمید عوض زاده
طراح لباس: ملیحه سادات حسینی دلچه
تیز : علی اکبر اعتماد مقدم
روابط عمومی: مژده مهاجری
ارتباط رسانه: علیرضا نیاکان
مجری طرح: گروه هنری سکانس ملودی

با حمایت بنیاد بیدل دهلوی تماشاخانه سیمرغ و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا