درخشش «قرمز چین» در مسابقات لیگ هاکی روی یخ آمریکای شمالی

پنجشنبه ۸ فوریه به وقت محلی، در آستانه شب عید بهار به تقویم کشاورزی چین، رادیو و تلویزیون مرکزی چین در لیگ هاکی روی یخ آمریکای شمالی یک رویداد تبلیغاتی فرهنگی از شب‌نشینی عید بهار پخش کرد و بیش از ده هزار تماشاچی آمریکایی در فضایی هیجان‌انگیز با تزئینات «قرمز رنگ چین»، جذابیت‌های فرهنگی عید بهار چین را احساس کرده و مشترکا از فرا رسیدن بهار سال اژدها استقبال کردند.

«شِن های‌شیونگ» رئیس رادیو و تلویزیون مرکزی چین به صورت ویدئویی برای هواداران آمریکایی در صحنه مسابقات سخنرانی ایراد کرد و به نمایندگی از این نهاد رسانه‌ای برای آن‌ها «یک خیزش، ارتقا و رسیدن به قله همچون پرش اژدها و ببر و سعادت و شادمانی» آرزو کرد.

«شیه فِنگ» سفیر چین در آمریکا نیز برای همگان «پیروزی و شادمانی، سعادت و سلامت در سال اژدها» آرزو کرد.

هواداران ورزش هاکی روی یخ در صحنه تشریح کردند که این رویداد تبلیغاتی بسیار ارزشمند است. آنان گفتند: «بسیار خوشحالیم که توانستیم مشترکا عید بهار چین را جشن بگیریم و در صحنه با فرهنگ چین آشنا شویم. این حرکت بسیار جالبی بود.» برخی هواداران نیز تحسین کردند که تبریک عید بهار چین تجربه بسیار عالی برای آن‌ها بوده است و از نظر آن‌ها فرهنگ چین واقعا فوق‌العاده است.

رویداد فوق همچنین از طریق حساب‌های رسانه اجتماعی خارجی و کانال‌های ارتباطات همکاری مانند لیگ هاکی روی یخ آمریکای شمالی برای مخاطبان در آمریکای شمالی پخش می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا