شما هم در فعالیت «داستان من با ابتکار کمربند و جاده» سهیم باشید!

ساخت مشترک ابتکار «کمربند و جاده» از چین سرچشمه گرفته و متعلق به جهان است. طی ۱۰ سال گذشته، ساخت «کمربند و جاده» به نتایج ثمربخشی دست یافته، دایره دوستان نیز بیش از پیش گسترش یافته و به یک محصول عمومی بین‌المللی محبوب و سکوی همکاری جهانی تبدیل شده است.

در این مدت، از دانشمندان گرفته تا کارآفرینان، از برنامه‌ریزان تا سازندگان، از کسانی که آن را تجربه کرده‌اند تا اهالی رسانه … افرادی از ملیت‌های مختلف، زبان‌های مختلف و نژادهای مختلف ممکن است داستان‌هایی در این جاده به جا گذاشته باشند.

آیا شما کسی هستید که داستانی درباره کمربند و جاده دارید؟ آیا مایلید داستان خود درباره ابتکار کمربند و جاده را با ما در میان بگذارید؟ همه ما دوست داریم روایت‌های شما از موفقیت، شادی‌، پیشنهادات و دیدگاه‌های شما عزیزان را بشنویم!

«یک کمربند، یک جاده» معتلق به همه است و مهم نیست که در کجای دنیا هستید. فرقی نمی‌کند که شرکت کننده در این ابتکار باشید یا فقط یک ناظر، بیایید  در فعالیت ما موسوم به «داستان من با کمربند و جاده» شرکت کنید. سریع با ما تماس بگیرید تا تجربیات فراموش نشدنی خود را به اشتراک بگذارید و داستان شگفت انگیز خود را درباره ابتکار کمربند و جاده بگویید.

اگر تصاویر یا ویدئوهایی برای نمایش دارید، می‌توانید آنها را مستقیماً به ایمیل ما به آدرس: cctv4zgylc@163.com ارسال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا