پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین، پویایی بازار چین را به جهان نشان می‌دهد

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین با موضوع «به اشتراک گذاری فرصت‌های باز و ایجاد مشترک زندگی بهتر» روز یکشنبه ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) در شهر «هایکوئو» مرکز استان «های‌نان» (جنوب چین) آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه کالاهای مصرفی در منطقه آسیا و اقیانوسیه، بیش از ۱۷۰۰ شرکت و ۴۱۰۰ برند از بیش از ۷۱ کشور و منطقه سراسر جهان را به خود جلب کرده است. محصولاتی در زمینه‌های مصرف مد، مصرف فناوری، مصرف سلامت و پوشاک در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شوند.

بریتانیا به عنوان کشور شرکت کننده اصلی خارجی و شهر پکن به عنوان شرکت کننده اصلی در داخل چین در این دوره از نمایشگاه کالاهای مصرفی حضور دارند.

کشورهایی چون فرانسه، ایرلند، سوئیس، کانادا و اسلواکی هیئت‌های رسمی را برای شرکت در این نمایشگاه اعزام کرده‌اند. ۳۴ استان و منطقه خودمختار به صورت گروهی در نمایشگاه شرکت کردند و بیش از ۲۰ شرکت معروف داخلی و خارجی نزدیک به ۱۰۰ محصول را برای اولین بار در این نمایشگاه عرضه کردند.

سال ۲۰۲۵ نه تنها پنجمین سال برگزاری نمایشگاه کالاهای مصرفی چین است، بلکه با آغاز رسمی عملیات منطقه آزاد تجاری «های نان» نیز مقارن شده، از این رو، نمایشگاه امسال از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

این رویداد در راستای اجرای سیاست‌های کشور برای تقویت مصرف، با گردهم آوردن منابع ممتاز کالاهای مصرفی داخلی و خارجی و جذب خریداران و فروشندگان جهانی، بستری بین‌المللی برای نمایش و مبادله کالاهای باکیفیت مصرفی ایجاد کرده است.

این نمایشگاه همچنین به بهبود عرضه کالاها، روان‌سازی مسیرهای مصرف و افزایش اعتماد مصرف‌کنندگان کمک می‌کند و نقش مهمی در توسعه منطقه آزاد تجاری هاینان و تبدیل آن به مرکز بین‌المللی گردشگری و مصرف ایفا خواهد کرد. رویداد مذکور بستری کلیدی برای حضور شرکت‌های جهانی در بازار چین و ورود شرکت‌های چینی به صحنه جهانی فراهم می‌سازد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا