برگزاری مراسم اعطای نشان‌ها و القاب افتخاری ملی چین

روز یکشنبه 29 سپتامبر، مراسم اعطای نشان‌ها و القاب افتخار ملی چین در تالار بزرگ خلق در پکن برگزار شد. «شی جین پینگ» رئیس جمهوری خلق چین در این مراسم علاوه بر اعطای نشان جمهوری به «هوانگ زونگ‌ده»، یک نشان افتخار ملی را به «بایکا کالیدیبیک» اعطا کرد که لقب افتخاری ملی «حافظ خلق» را نیز دریافت کرده است.

روز یکشنبه ۲۹ سپتامبر، مراسم اعطای نشان‌ها و القاب افتخار ملی چین در تالار بزرگ خلق در پکن برگزار شد. «شی جین پینگ» رئیس جمهوری خلق چین در این مراسم علاوه بر اعطای نشان جمهوری به «هوانگ زونگ‌ده»، یک نشان افتخار ملی را به «بایکا کالیدیبیک» اعطا کرد که لقب افتخاری ملی «حافظ خلق» را نیز دریافت کرده است.

«هوانگ زونگ‌ده» در سن ۱۷ سالگی به نیروهای انقلابی چین پیوست و خدمات برجسته را انجام داد و به عنوان قهرمان شجاع و فداکار جنگ در حفاظت از کشور شناخته شد.

«بایکا کالیدیبیک» که لقب ملی «حافظ خلق» چین را دریافت کرده، همراه با سه نسل از خانواده خود به مرزبانی در فلات پامیر پرداخته و در طول بیش از ۳۰ سال در یک محیط سخت مرزی به عنوان راهنمای گشت‌های مرزی بیش از ۳۰ هزار کیلومتر مسافت را پیموده است.

رئیس جمهور «شی جین پینگ» هنگام سخنرانی در این مراسم گفت: چین اکنون در یک زمان کلیدی از رساندن کشور به اقتدار از طریق مدرنیزاسیون به سبک چینی و رستاخیز بزرگ ملت قرار دارد. تمامی اعضای حزب و مردم اقوام مختلف کشور باید با الگو گرفتن از این قهرمانان، با همبستگی و تلاش وافر، یک نیروی قوی را برای قدرتمند کردن کشور تشکیل دهند.

رئیس جمهور چین در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد که باید با همت و قدرت، ضمن انجام خدمات شایسته برای تقویت کشور، در موقعیت های معمولی کارهای خارق العاده انجام دهیم و در حل مسایل مربوط به توسعه، غلبه بر مشکلات مربوط به اصلاحات و حفظ هماهنگی و ثبات اجتماعی به ارائه خدمات شایسته بپردازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا