بازدید رهبر چین از شهر لان‌جئو در استان گان‌سو

بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۱ سپتامبر،شی جین‌پینگ، رئیس جمهور چین از مجتمع مسکونهی غربی «زائو لین» در ناحیه «آن نینگ» و بخش پل جونگ شان رودخانه زرد بازدید کرده و به بررسی بهینه‌سازی خدمات به مردم، تقویت مدیریت امنیت اجتماعی و پیشبرد حفاظت از محیط زیست در حوضه رودخانه زرد پرداخت.

شی جین‌پینگ هنگامی بازدید از مجتمع مسکونهی غربی «زائو لین» با کارکنان این مجتمع و ساکنان  صمیمانه صحبت کرده و تاکید کرد که کار در مجتمع مسکونی اساسا با زندگی شاد ساکنان ارتباط دارد و کلید آن، انجام مطلوب کارهای مربوط به سالمندان و کودکان است که مدیریت شهری باید این پایه را تقویت کرد و در صورت ساخت مدیریت مطلوب مجتمع مسکونی، مردم بتوانند به طور واقعی از آن بهره مند شودند.

شی جین‌پینگ بعد از ظهر همین روز نیز از بخش پل جونگ شان رودخانه زرد در شهر لان‌جئو، استان گان‌سو بازدید کرد و به بررسی وضعیت حفاظت از محیط زیست در حوضه رودخانه زرد پرداخت و با شهروندان و گردشگرانی که در کنار رودخانه زرد در حال تردد بوده، صحبت کرد.

 شی جین‌پینگ خاطرنشان کرد که پیشبرد حفاظت از محیط زیست و توسعه با کیفیت بالا در حوزه رودخانه زرد باید سال به سال اجرا شود. حفاظت پیش شرط توسعه بزرگ است و آب های تمیز و کوه های سرسبز همان دارایی های ارزشمند هستند. رودخانه زرد زیبا است و در آینده زیباتر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا