اولین کاوشکده رسانه، برندینگ و بازارسازی ایران

رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی کشور گفت: یکی از ابداعات این دوره مدیریتی مجتمع تحقیقاتی، راه اندازی کاوشکدگان است. ساختارهایی که مساله محور و زاییده نهاد علمی جهاد دانشگاهی هستند. نخستین کاوشکده با عنوان «کاوشکده رسانه، برندینگ و بازارسازی» در بهمن ۱۴۰۲ شروع به کار کرد و در همین بازه زمانی کوتاه، قراردادهای مطلوب و توفیقات ارزشمندی را کسب کرده است. دومین کاوشکده نیز در تا پایان سال جاری راه اندازی خواهد شد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار خبر مهم، محمد حسین فائزی رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی کشور، با اعلام این خبر،اظهارکرد: یکی از شاخص ترین ماموریت های جهاد دانشگاهی کمک به تجاری شدن فناوری و خلق ثروت از محصولات و خدمات فناورانه است. در همین راستا و به منظور کمک به تجاری سازی محصولات دانش محور و عرضه آنها در بازار کشور و بازارهای جهانی، اقدامات علمی و موثری در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه به اشاره به چگونگی فعالیت کاوشکده رسانه برندینگ و بازارسازی افزود: کاوشکده ها ساختارهایی مهندسی شده، روزآمد و کاملا تخصصی برای حل مسائل مهم کشور هستند که هریک در شاخه تخصصی خود فعال خواهند شد. هر کاوشکده به عنوان یک ساختار مبتنی بر تحقیقات کاربردی وعملیات موثر اقتصادی است که مساله را می سازد و برای آن راه حل درست پیشنهاد می دهد.

ریاست مجتمع تحقیقاتی وجود کاوشکدگان را در جهاد دانشگاهی ضروری دانست و گفت: کاوشکده رسانه و برندینگ، با بهره مندی از دانش نیروهای خبره، توانسته در حوزه برندینگ و بازارسازی و مارکتینگ اقداماتی تخصصی را آغاز کند که قبلا در جهاددانشگاهی سابقه نداشته و بر همین اساس، اولویت تمرکز خود را بر محصولاتی گزیده شده از واحدهای جهاد دانشگاهی قرار دهد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا پایان سال ۱۴۰۳، محصولاتی که در کاوشکده برندینگ و بازارسازی مورد توجه قرار گرفته اند، بتوانند سهم ارزشمندی از بازار را بدست بیاورند و سبد درآمدی واحدهای جهاد دانشگاهی گسترده تر از قبل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا